Turunduse inspiratsioonipäeval jagavad asjatundjad jagavad oma kogemusi ning saadud teadmisi saab kohe praktiliselt läbi proovida. Käsitletavad teemad: eesmärgi seadmine, sotsiaalmeedia kui turundustööriist, sponsorlus, alternatiivsed rahastusallikad (kogemuste vahetamine).
Sihtgrupp
Tartu linna rahvakultuuri valdkonnas tegutsejad, Tartu linna rahvakultuuri kollektiivide juhendajad, sotsiaalmeedia eest vastutajad, projektijuhid, aga ka üksikharrastajad, kes soovivad oma turundusoskusi arendada.
Toimumise aeg ja koht
27. septembril kell 10–16.30Tartu Loomemajanduskeskuse pargisaalis
Päevakava
10.00–10.30 Kogunemine
10.30–11.00 Sissejuhatus. Eesmärgi seadmine – Kaja Liivak (Eesti Rahvakultuuri Keskus)
11.00–11.50 Sotsiaalmeedia kui turundustööriist – Mari-Liis Koemets, (Tartu linnavalitsuse avalike suhete osakond, Tartu Sündmuste Korralduskeskus)
11.50–13.00 Grupitöö: eesmärgi ja sihtrühma määratlemine, sotsiaalmeediapostituse koostamine. Tagasiside
13.00–13.40 Lõuna
13.40–14.20 Sponsorlus – Triin Verro (Lux Express)
14.20–15.20 Grupitöö: väärtuspakkumise loomine, näidis-sponsorkirja kirjutamine, esitlused, tagasiside
15.20–16.00 Kogemuste jagamine: alternatiivsed rahastusvõimalused
16.00–16.30 Kokkuvõte
Koolitaja-inspireerijad
Kaja Liivak – Eesti Rahvakultuuri Keskuse kommunikatsiooni- ja personalijuht.
Mari-Liis Koemets – Tartu linnavalitsuse ja Tartu sündmuste korralduskeskuse turundus- ja kommunikatsioonispetsialist
Triin Verro – Lux Expressi turunduse projektijuht
Osalustasu
Osalemine tasuta. Ootame osalejatelt aktiivset osalemist aruteludes.
Inspiratsioonipäeva päeva korraldab Tartu Linnavalitsuse kultuuriosakond koostöös Eesti Rahvakultuuri Keskusega.
Registreerumine
Registreerumine toimub 21. septembrini läbi täienduskoolituste süsteemi Juhan: Registreeru SIIN
Lisainfo
Kaja Liivak
kommunikatsiooni-ja personalijuht Eesti Rahvakultuuri Keskus
Tel 5300 8302
e-post kaja.liivak@rahvakultuur.ee