Sisu
- Mis on toimiva kommunikatsioonikorralduse komponendid?
- Tuntumad sotsiaalmeedia kanalid turunduses – toimimisloogika, lihtsad nipid ja reklaamid (veebileht, FB, Instagram).
- Praktiline töötuba: töötame kuni viie osalejatele aktuaalse kommunikatsiooni- ja turundusega seotud probleemiga, et leida lahendusteid ja pakkuda osalejatele praktilisi kogemusi veebi, FB ja Instagrami kontode efektiivseks kasutamiseks.
Sihtgrupp
Rahvamajade, kultuurikeskuste töötajad jt kohaliku kultuuritöö korraldajad, kultuurivaldkonna MTÜ-de esindajad.
Kestus ja aeg
20. aprill 10.30-16.30 (kestus kuus akadeemilist tundi)
Eesti Rahvakultuuri Keskuse koolitusmajas Viljandis Leola 15a/1 .
NB! Registreerumine kuni 15. aprillini 2022.
Koolitaja
Katrin Tegova
Katrin Tegova on pikaajalise kogemusega kultuuriturundaja. Töötanud avalike suhte juhina Endla teatris ja Tartu Uues teatris, olnud aastaid teatrifestivali Draama kommunikatsiooni-ja turundusjuht. Turunduse vallas on tema portfellis ka sellised suurüritused nagu Leigo festival ja rahvusvaheline robootikafestival Robotex. Praegu töötab Katrin turunduse ja kommunikatsioonijuhina Tartu Loomemajanduskeskuses.
Õpiväljundid
Kursuse läbinu:
- oskab analüüsida oma asutuse/organisatsioonide kommunikatsioonikorraldust;
- kavandab asutuse/organisatsiooni sise- ja väliskommunikatsiooni tegevused;
- määratleb konkreetse sündmuse/teenuse turundamise protsessi eesmärgid ja võtmetegevused;
- teab veebi, FB ja Instagarmi toimimisloogikat ja kasutab neid kanaleid targalt oma asutuse/organisatsiooni kommunikatsiooni-ja turundustegevuses;
- oskab teha mõjuvaid postitusi FB-s ja Instagramis.
Osalustasu
50 eurot
Lisainfo
Eeva Kumberg
koolitusspetsialist
Eesti Rahvakultuuri Keskus
tel 53321359
e-post eeva.kumberg@rahvakultuur.ee