Eesti Rahvakultuuri Keskusel valmis uus koduleht ja logo
1. aprillist kasutab Eesti Rahvakultuuri Keskus uut kodulehte, mis on uuenenud nii disaini, ülesehituse, funktsionaalsuse, värvigamma kui sisu poolest. Uuenenud on veel asutuse sümboolika – alates logost ning lõpetades muude visuaalse identiteedi kujunduslike elementidega.
Eesti Rahvakultuuri Keskuse uus logo põhineb rahvapärimuslikul ornamendil – ilmarattal. Selle kodarad sümboliseerivad kaheksat ilmakaart ning nende keskpunkt rahvapärandi üksikute osade kohtumist. Nii kohtuvad Eesti Rahvakultuuri Keskuses ka meie pärandi erinevad osad — kunst, käsitöö, rahvatants, muusika, näitekunst, luule, tavad, toidukultuur jne.
Logo stiliseering on omakorda tikandil põhinev ja see väljendab ehedust, isetegemist, erilisust ning teatavat korrapäratust. Olulisi väärtusi, mis rahvakultuuri loovad ja edasi kannavad.
Võrreldes eelmise kodulehega on uuel lehel enam tähelepanu pööratud lihtsusele ja info leitavusele. Lisandunud on ka vaegnägijate vaade jpm.
„Üllatava energialaengu saavad need, kes külastavad meie uut kodulehte ning tutvuvad rahvakultuuri valdkondade peremärkide ning nende kasutamisvõimalustega,“ ütles direktor Kalle Vister. Lisades, et koos kodulehe ja sümboolika uuenemisega muutus ka keskuse nimi. „Alates 6. aprillist kannab asutus Eesti Rahvakultuuri Keskuse nime.“
Uus veebileht vajab harjumist ja sissetöötamist. Igapäevaselt lisandub lehele täiendusi ja tehakse parandusi. Eesti Rahvakultuuri Keskuse töötajad vabandavad võimalike ebamugavuste pärast ja on tänulikud kõikide tähelepanekute osas. Oma tähelepanekutest tuleks teada anda e-postile kaja.mots@rahvakultuur.ee.
Uue kodulehe ja visuaalse identiteedi valmistas Ad Angels OÜ ja kodulehe jaoks vajaliku uuringu viis läbi Miltton JLP OÜ.
Eesti Rahvakultuuri Keskus on Kultuuriministeeriumi allasutus, mis möödunud aastal kolis Viljandisse.